Meegaan met de tijd en tijd voor veranderingen. Dit was het uitgangspunt om het pand van KNNS zowel van binnen als buiten te restylen in de nieuwe look & feel.
Hoe zet je ons "vernieuwd" op de kaart? Dat was de vraag vanuit KNNS. Samen met het bureau dat de rebranding voor haar rekening nam zijn we van start gegaan met als uitgangspunt uiteraard de nieuwe huisstijl. Deze hebben we doorvertaald naar zowel de buiten als binnenkant van het kantoor.
Na een goede inventarisatie, met als uitgangspunt de hernieuwde huisstijl, zijn we van start gegaan met het testen van de nieuwe kleuren/logo's op verschillende beeld en materiaaldragers om visuele uitingen zo goed mogelijk te laten "shinen". Samen komen we tot een prachtig eindresultaat.
Nadat we alle producten en te gebruiken materialen met elkaar afgestemd hebben zijn we overgegaan tot de realisatie van dit project. Met de klant bepalen we een deadline voor de oplevering.
"iD Media heeft ons bedrijf op de kaart gezet, door onze identiteit perfect te visualiseren"